onsdag 21. april 2010

Loppefunn

Etter å ha lett etter en sittebenk til korridor-gangen vår i en evighet uten å finne noen som kostet under tusenlappen ble jeg kjempeglad da jeg var innom et loppemarked i helga og kom over denne lille saken.  Den er kanskje ikke noe fryd for øyet slik den står akkurat nå , men størrelsen er perfekt og etter ett par strøk med hvitmaling blir den nok god som ny. 

Selv syntes jeg prisen var ett kupp etter å ha sett på de andre slagbenkene som ligger ute til salgs f.eks på finn. 150 kroner betalte jeg for den, men når jeg kom ut med den møtte jeg en eldre dame...

Den eldre damen:" Oi, det var en fin benk!" 
Jeg: "Ja, ikke sant! Jeg betalte bare 150 kroner for den.. "*ganske stolt*
Den eldre damen:" jasså ja... mhm.. du betalte såpass ja.. menmen.. jeg skal ikke gå inn dit engang, er bare her for å levere..."
Jeg:"???.. jaaavel ja.."

Men jeg syntes selv at jeg gjorde ett kupp, og uansett gikk jo pengene til ett godt formål, pluss at jeg fikk en etterlengtet sitteplass i gangen.



1 kommentar:

  1. I have the "Keep Calm & Carry On" in a sunny yellow print. It makes me smile!

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)