søndag 30. september 2012

Estetiske tilnærmelser


Søndag... Høstferie.... Ro....



 Jeg holder på med en oppgave på skolen, og i kjent stil klarer jeg ikke å kun fokusere på oppgaveskrivingen, så jeg endte som vanlig opp med å flytte rundt på ting, ta fram kamera og lage et blogginnlegg istedetfor å skrive om mitt pedagogiske grunnsyn i forhold til lek. Men sant skal sies, jeg er jo veldig estetisk av meg og har det vi kaller en fenomenologisk persepsjon, så disse bildene kan jo kalles endel av researchen til oppgaven min.


Sinkveggen har fått et nytt uttrykk med fine ting som gir meg ro og balanse, nå gjelder det bare å ta tilbake fokuset og fortsette oppgaveskrivingen... 

Håper alle får en fantastisk søndag i det fine høstværet

(Bilder: Katarinas stil)

1 kommentar:

  1. Flink du er! Jeg har ikke begynt, og klarer heller ikke å sette i gang! Forferdelig følelse, og veeeldig stressende;) Sitter heller her med strikketøyet mitt, og har dårlig samvittighet;) Ha ha! Lykke til meg oppgaven og god høstferie;)

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)