tirsdag 6. november 2012

Tyvtitt på juleinspirasjon

Espressokopper-Bolina/ Hest-Bolia/Lysslynge-Granit/Julekule-Bolina/Hvite stjerner-Granit/Hvit fugl- Bolia/ Papirkule-Bolina/Stjernegirlander-Hviit.no


Jeg vet det bare er begynnelsen på november, men jeg har likevell begynt å snuse på årets julepynt og funnet noen lekkerbiter jeg bare måtte dele med dere.. Jeg synes det er moro med litt utradisjonell julepynt og her i huset finner man verken rød julepynt eller creepy nisser, men heller naturelementer og en dæsj glam. Jeg falt spesielt for det nye juletreet fra Bolina, men Mr.R var ikke like begeistret for herligheten som meg så det blir vanlig juletre iår også. Men ideen er god, hvorfor ikke lage et førjulstre av f..eks drivved eller kaplaklosser som kan stå framme med de fineste julekulene fram til det ekte juletreet skal hentes inn?


 
Stjerner-TineK/ Gavepapir-TineK /Juletre-Bolina /Rådyrhorn-Bloomingville/Julekule-Bolina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)