fredag 19. februar 2010

Drømmeland


I det siste nummeret av Vakre Hjem har de en soveromsspesial med mange nydelige soverom.

Jeg falt pladask for flere av dem, og legger ut noen elendige mobilbilder av de jeg likte best. For å få hele den "sanselige" opplevelsen burde man heller kjøpe bladet og se på de der. Enjoy!



Foto: Vakre Hjem


Jeg bare ELSKER sammensetningen av farger, materialer og tekstiler som er brukt på dette soverommet. Herfra skal jeg helt klart ta med med ideer når jeg skal innrede mitt neste soverom! Skinn, sink, tre og silke er bare helt nydelig sammen.

Foto: Vakre Hjem


Fototapeten som er brukt på dette soverommet er også helt nydelig! Det er fra ECO Photo serien til Boråstapeter og man kan se ett bedre bilde av det her, eller besøke hjemmesiden til ECO Boråstapeter

Foto: ECO Boråstapeter




Foto: Vakre Hjem


Her har de også blandet masse herlige materialer og tekstiler, og det er enda et bevis på at sink, grått, brunt, ull og tre er heeelt nydelig sammen!

Da er det helg igjen, og man må vel kaste seg i fredagsvasken, Ønsker dere alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)