torsdag 4. februar 2010

Drømmeleiligheten



Mens jeg surfet på sidene til Sköna Hem kom jeg plutselig over drømmeleiligheten min. Den er som tatt ut av hodet mitt hvordan jeg vil møblere hjemmet mitt den dagen jeg har masse penger å bruke på møbler. Se og nyt!


Foto: Sköna Hem


Elsker fargesammensetningen med nøytrale farger i grått, brunt, svart og hvitt.




Foto: Sköna Hem



Super lekker stue med Oxford sofa. Den neste møbelinvesteringen jeg skal gjøre er nettopp en slik sofa.





Foto: Sköna Hem




Foto: Sköna Hem




Sammensetningen med gamle, klassiske detaljer passer perfekt med moderne elementer.



Foto: Sköna Hem



Super lekker hall, akkurat slik jeg ser for meg at vår framtidige hall skal se ut.





Som dere ser har jeg planene klare for hvordan jeg gjerne ville hatt det hvis jeg hadde hatt ubegrenset med penger. Det er ingen der ute som har lyst å gi meg ett gammelt to-etasjes hus med stukkatur og tregulv?








































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)