torsdag 27. mai 2010

Hvite rustikke kjøkken


Jeg er veldig tilhenger av den slitte, hvite rustikke stilen så på jakt etter litt "eye-candy" kom jeg over disse morsomme kjøkkenbildene. De er helt klart inspirasjon til jeg en gang skal pusse opp kjøkkenet mitt. Håper dere også finner litt inspirasjon i disse bildene.




Kjempestilige barstoler, det finnes ikke grenser for hvor mye kult man kan lage bare man har litt fantasi. Elsker også de slitte plankene på kjøkkenøya og de store industrilampene.



Morsomt og veldig delikat hvitt kjøkken



Har bare ett bord som beskriver dette kjøkkenet, LEKKERT!



Ett kjøkken som dette ville jeg nok fått samboeren med på. Elsker blandingen av den rustikke mursteinen mot de moderne frontene og stålbenkeplaten.



Og helt tilslutt et herlig slitt skap....


4 kommentarer:

  1. Så inspirerende bilder! Kjempefine kjøkken.
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. Kristoffer borknes26. juni 2012 kl. 21:46

    Hei hei! Vet du om stolene som er lagd av støtdempere/fjæresteinene er til salgs noen sted? Utrolig kule:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke sett de tilsalgs noe sted, men man kan jo alltids få lagd noe lignende hvis man er litt handy :)

      Slett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)