tirsdag 25. mai 2010

Vaniljedrømmer og jobbsøking


Da var langhelgen over igjen, og det er på tide å vende tilbake til jobb. Jeg fikk dessverre ikke drømmejobben som jeg nevnte tidligere, det var for mange dyktige søkere så jeg kom ikke helt over målstreken. Men nå har jeg trøstespist meg gjennom det, og er klar for en ny runde med jobbsøknader.

For tilslutt må jeg jo få en jobb innen interiør, eller hva?



Uansett.. dagens inspirasjonsbilder er fra det svenske hjemmet til Sofie Wiik og samboeren Anders Hjort. Jeg rett og slett elsker det hvite klassiske mot de røffe kontrastene i stål og tre.



Her kunne jeg uten tvil ha flyttet rett inn.




Hele reportasjen og flere bilder finner dere her

Så håper jeg dere krysser fingrene for at drømmejobben kommer min vei, før eller senere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)