tirsdag 8. juni 2010

Funn fra Finn vol.2

Jeg har funnet drømmehuset, og sikkert mange andres drømmehus også.. Satte bokstavelig talt pepsi max'en i halsen når jeg kom over dette huset i Lier. Hele huset er slik jeg hadde sett for meg at jeg vil ha det når vi skal kjøpe eget. Hadde ikke trengt å gjort noen forandringer før jeg flyttet inn her. Dessverre ligger det ikke spesiellt barnevennlig til midt i ett kryss og med E18 som nærmeste nabo. Men for en familie med store barn som pendler til Oslo er det helt perfekt.. Se og nyt!


De nåværende eierene kunne bare satt igjen alle møblene også.. Me likes!



Jeg synes det er så lekkert med hvitmalte tregulv


Superlekkert kjøkken helt etter min smak



Kan se for meg å sitte her når det begynner å bli kaldt på kveldene med et glass vin og bla gjennom et interiørblad


Hele annonsen med flere bilder finner dere her

2 kommentarer:

  1. Hei! For et flott hjem dette var! Og lekkert utvalg av interiørbilder fant jeg hos deg - vi kunne nok pratet interiør sammen en stund;-) Legger meg til som følger jeg. Nyt sommeren! Klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Ja, det var et kjempefint hus! Likte også det hvite kinesiske skapet man kan se i bakgrunnen:)

    Wenche

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)