tirsdag 26. oktober 2010

Back in business- med nytt (gammelt hus)!

 (Bilde lånt fra den fine nettbutikken Sofies villa)

Jeg er tilbake, etter måneder uten motivasjon eller tid til å blogge.  Og hovedgrunnen til at jeg starter opp med bloggen igjen er at vi har kjøpt oss hus! Et koselig rekkehus fra 70-tallet med tregulv og panel. Nå er det kun 6 dager til vi overtar, og jeg kan ikke vente med å starte prosessen med å pusse opp og innrede akkurat slik jeg vil ha det (og kanskje litt som samboeren vil ha det også..).


Huset trenger litt "pampering" og noen deler full renovering så jeg kommer til å legge ut før og etter bilder etterhvert som vi pusser opp.  De siste ukene har jeg saumfart loppemarked på jakt etter spesielle møbler og detaljer som skal flytte inn sammen med oss og jeg håper resultatet blir bra når vi setter igang med innredningen.

(Bilde lånt fra Living)

2 kommentarer:

  1. Gratulere me nytt hus, gleder meg til å følge fremgangen, spennende:-)kommer snart innom igjen, på gjensyn.
    Ps hive meg på som følger i sammeslengen, så eg finn deg igjen.
    Klem Åse

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)