søndag 8. mai 2011

Back in business (vol.2)


Jeg er tilbake etter enda 5 måneder med bloggtørke. Gleden av å eie eget hus ble kortvarig når vi etter å ha bodd i huset i en måned oppdaget at huset var i langt verre forfatning enn vi trodde, så vinteren har flydd forbi uten at jeg har hatt tid eller lyst til å blogge. Men nå har lysten kommet tilbake og jeg skal prøve å skjerpe meg!



Jeg starter med å blogge stuen vår slik den ser ut for øyeblikket. Vi har ikke gjort mye her etter at vi overtok. Kun bygd ut en vegg slik at vi fikk plass til det gigantiske kjøleskapet samboeren kjøpte. Men jeg var ganske fornøyd med hvordan stuen så ut når vi kjøpte, så vi blir nok ikke å gjøre noe mer her med det første.





 


Jeg lover at jeg skal prøve å oppdatere bloggen oftere heretter :-)

Tuddelu!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)