søndag 22. mai 2011

Soverom før og etter

Et av rommene vi har pusset opp etter vi flyttet inn er soverommet. Det var mindre pent og overhodet ikke avslappende når vi overtok, men jeg synes jeg har skapt en lun og beroligende atmosfære der inne. Jeg liker ikke å ha det for lyst på soverommet så jeg valgte en dyp grå/lilla farge på veggen som virkelig gir meg ro. Gulvet er det orginale tregulvet, her er planen og etterhvert slipe det ned og gi det en lysere farge ettersom den gamle lakken gjør det for gult for min smak.

                                                                  Soverommet slik det så ut når vi flyttet inn.


     Soverommet etter det fikk en omgang med maling.



Vi har også en stor skyvedørsgarderobe med speil som jeg ikke er spesiellt fornøyd med. Jeg prøver å innrede mest mulig etter feng shui prinsipper, og det store speilet rett foran sengen gir ikke akkurat god feng shui. Er det noen som har kreative ideer til hva jeg kan gjøre for å dekke til speilet?







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)