mandag 13. februar 2012

Ny uke

(Bilde via pinterest)

Da var det mandag morgen igjen og det er bare å sette igang en ny uke. Kjenner jeg godt kunne trengt en ekstra dag og slappe av på, men jeg får se på disse deilige, inspirerende soverommene istedet og heller glede meg til neste helg.

(Bilde via pinterest)

Soverommet vårt er grått for tiden, men jeg kjenner jeg heller mot å male det lyst igjen, og da er jo disse bildene fine inspirasjonsbilder, vi har et gammelt tregulv på soverommet som jeg godt kunne tenkt meg og gjort lysere.


(Bilde via Est magazine; Tine K sitt soverom)

Håper alle får en fin start på den nye uken, her går jeg inn i min siste uke i praksis før det bærer tilbake til skolen..

2 kommentarer:

  1. Akk, så fine bilder. Virkelig stemningsfulle bilder
    som oser av avkobling og sjelefred!

    Vi har malt tregulvene på alle soverommene
    i huset. Kjempelekkert ble det, så det kan jeg
    virkelig anbefale!

    Finfin mandag til deg.
    Ane

    SvarSlett
  2. Nydelige inspirasjonsbilder.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)