søndag 5. februar 2012

Splæsj av gult


Jeg bruker vanligvis ikke sterke farger i interiøret her hjemme, jeg er kanskje litt redd for farger, men gult er en farge som jeg har begynt å like mer og mer i det siste, kan jo være fordi fargen sniker seg mer og mer inn i trendbildet..

 
Så jeg skal ikke se bort ifra at det kanskje sniker seg inn en liten splæsj av gult her hjemme snart..

 
Vil også ønske velkommen til de nye følgerne jeg har fått de siste ukene, setter veldig stor pris på at flere har lyst å følge den lille bloggen min *smile*

4 kommentarer:

  1. Jeg har en "gul" give away. Ta en titt hvis du ønsker;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Fin inspirasjon:)
    Gult har grodd på meg også, det et jo gult overalt:)
    Finfin uke til deg!

    SvarSlett
  3. Det er som du sier, mye påvirkningskraft ute og går =)
    Jeg som alltid har likt hvitt på hvitt, snur meg plutselig
    etter gule elementer jeg også =)

    Fine bilder du viser!!
    Ane

    SvarSlett
  4. Liker også veldig godt den knæsje gulfargen, den liver liksom opp uansett hvor grått og trist det er...Ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)