torsdag 12. april 2012

En ny oppdagelse

(Foto: Katarinas Stil)

Jeg har endelig begynt å prøve å ta bilder med stativ, og FOR en forskjell, det ble jo en helt annen kvalitet på bildene, aldri mer uklare blury bilder fra merkelige skjeve vinkler!

(Foto: Katarinas Stil)

Her i huset går det fortsatt i ett om dagen, eksamensoppgavene ligger i kø, hus, mann og barn krever sitt, jeg får tid til å jobbe litt på den flotte jobben min, OG det skjer spennende ting i blogg sammenheng...

(Foto: Katarinas Stil)

I tillegg har vi fått gode nyheter, så kanskje vi kommer igang med litt oppussing av det slitte huset vårt om ikke så lenge *smile*

(Foto: Katarinas Stil)

Dagens innlegg har bilder fra gangen vår slik den ser ut i øyeblikket, jeg fant en fin drivved stokk når jeg var på påskeferie, og den får inntil videre stå i gangen å se dekorativ ut

(Foto: Katarinas Stil)

Håper alle får en flott torsdag, jeg må vel vende konsentrasjonen min tilbake til oppgaveskriving om barns utvikling *wish me luck*

1 kommentar:

  1. Så fin gang! Herlig med gode nyheter da :)
    Jeg har forresten gitt deg en blog award, sjekk ut mitt forrige innlegg ;) Håper du synes det er greit.
    Ha en finfin torsdag!
    klem
    Camilla

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)