mandag 2. april 2012

Inspirerende kjøkken


Jeg blir veldig inpirert av kjøkkenet til Tine K' s gründer Tine Kjeldsen, og drømmer om å fjerne de gamle håndtakene på det forferdelige kjøkkenet mitt og bytte de ut med slike lærreimer som hun har på kjøkkenet sitt, så utrolig kult!




Det store åpne hylleskapet står også høyt på ønskelisten min, vi har et lignende på jobben, så tror jeg må starte sparingen med det samme, ååh så lekkert *smile*


Lekkert med det store marokkanske fatet og de fine kjøkkenredskapene

(Bilder lånt herfra)

3 kommentarer:

  1. Nydelig....blir jo heilt misunnelig på ikkje sjølva kjøkkenet kanskje, men styling evnene! Like kjøkkenet og då, hihi:-)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Kjempe flott :) Jeg er jo på flyttefot om dagen, så siden det blir nytt kjøkken var dette inspirasjon som var midt i blinken for meg ;) Er jo råstilig med lærreim som hådtak!

    Ønsker deg en riktig god påske :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for flott inspirasjon :)
    Jeg har nettopp gitt deg en blog award, håper du synes det er greit ;) Ta gjerne turen innom meg for å se :)
    Ønsker den en finfin onsdag!
    klem
    Camilla

    SvarSlett

Hyggelig hvis du legger igjen en liten melding :)